FORENINGSPORTAL Foreninger i Finnøy

Babysang

Barn og ungdom

Kyrkja i Finnøy arrangerer kurs i Babysong på Finnøy bibliotek kvart halvår. Dette er eit gratis trusopplæringstiltak for alle med babyer 0-1 år som bur i Finnøy kommunedel.

Bethel Bedehus

lokaliteter

Bethel bedehus er det eldste bedehuset i Ryfylke, som framleis står og som er i bruk som bedehus. Forsamlingshuset blei innvia 16. september i 1878 av den kjente presten og predikanten Lars Oftedal. Det var også han som tok initiativet til å få bygd bedehuset. Bedehuset har stått sentralt i Judaberg sentrum i alle år, og det har vore stor aktivitet for alle aldersgrupper i årevis. I dag er bedehuset både i bruk til faste lag som "Vi over 60", konfirmantundervisning og andre samkomer. Bethel har eit av dei beste og mest moderne kjøkken på Finnøy, og Bethel passar dermed perfekt til å ha åremålsdagar, konfirmasjonsfestar og andre markeringar i. Sidan 2004 har over 16 000 menneske fått med seg bedehusrevyen med Arne Nordbø og Tor Øyvind Skeiseid, i høve konseptet "Vandring i bedehusland." Bethel fekk også fasadelys i 2019, slik at bedehuset lyser mildt og varmt opp i Judaberg sentrum på mørke kveldar.

Finnøy Husflidlag

Kultur

Finnøy husflidslag holder til i Fleirbrukshallen. I snekkerboden gjøres trearbeid hver mandag. Kontaktperson er Magne Kongsvik. I aktivitetsrommet samles damer til veving vekselvis mandag og torsdag. Kontakt er Annbjørg Austbø. Her driver vi også Ung Husflid torsdag ettermiddag.

Finnøy Sundagsskule

Barn og ungdom

Finnøy sundagsskule er en tradisjonell søndagsskole som har som mål å lære barna om Jesus. Vi videreformidler den kristne kulturarven, som har dype røtter på vestlandet. Arbeidet vår er barn fra 0 år og opp til og med 2. klasse.

Normisjon, Finnøy

Religion

Visjon: Jesus Kristus til nye generasjoner og folkeslag. Normisjon har prosjekt i 13 samarbeidsland. Fokus fra Finnøy har vært   1Ukaldunghasykehuset i Nepal, 2.og 3 kvinnearbeid i Mali, Bangladesj, 4. Agenda 1 opplæring til disippelgjøring/evangelisering i Kambodsja, 5.holdningsarbeid blant mødre og drift av barnehjem i Senegal. 6. Arbeid blant funksjonshemma i Aserbadjan.

Open Hall

Barn og ungdom

Open Hall er eit tilbod for ungdommar på ungdomsskulen og i vidaregåande skule. Ca annankvar fredag kan ungdommane møtast i Finnøy Fleirbrukshall kl 20-23. Der kan dei delta i ulike aktivitetar som ballspel, brett- og kortspel, dei kan snakke saman og handle i kiosken. I løpet av kvelden er det ei kort andakt og ei lita loddtrekning.

Sjernarøy Grendahus

lokaliteter

Sjernarøy Grendahus er det gamle skulehuset på Kyrkjøy, huset er eigd av innbyggjerane på Sjernarøy. Huset inneholder festlokale i overetasjen, og treskjæringsverksted i kjelleren, disponert av Sjernarøy Husflidlag.

Strikkekafè, Kaihuset

Allmenn

Strikkekafeen vert arrangert annakvar tysdag og har ope frå kl 19-22. Her kan du komme om du er nybegynnar eller viderekomen . Om du treng hjelp til strikkinga eller nytt strikketøy ordnar me det . Ta gjerne kontakt om du lurer på noko, og følg gjerne Kaihuset på Facebook og Instagram der det blir informasjon om strikkekafeen

Utsyn Misjonssenter

Utsyn Misjonssenter et leirsted og et lokalt misjonssenter, eid av Norsk Luthersk Misjonssamband. Hovedvirksomheten er leir- og weekendopphold for barn og unge. I tillegg har vi flotte lokaler til selskap, kurs og konferanser. Utsyn er Finnøys eneste overnattingssted og har over 80 sengeplasser, og vi leverer mye catering.

Yngres, Ombo

Barn og ungdom

Ombo Yngres har skifta namn til Awana Ombo. Awana Ombo er eit allidrettslag. Me har møta våre på Ombo oppvekstsenter. Til vanleg har me opplegg i gymsalen, andakt og matøkt.

Nyttige lenker

Sosiale media